Do you speak Java?

poniedziałek, 29 grudnia 2008

Poświąteczna wyprzedaż....

No i stało się... zostałem złapany, jak masa innych ludzi, na haczyk poświatecznych promocji. 

A stało się to tak - jako, że od jakiegoś czasu rozglądam się za nowym (bardzo) dużym telewizorem, moim pierwszym w technologii LCD[1] i mam już (prawie ;) ) upatrzony model, pojechałem do MediaMarkt by obejrzeć te głośne "wietrzenie magazynów". Interesującego mnie modelu nawet nie znalazłem - ale modele podobne wcale nie były przecenione a cena była znacznie wyższa niż ta w sklepach internetowych. Machnąłem więc na to wszystko ręką i poszedłem sprawdzić jeszcze z czystej ciekawości ceny monitorów... no i znowu nic ciekawego. 

Ale! był jeszcze jeden sprzęt który od jakiegoś czasu był w centrum mojego zainteresowania - a mianowicie konsola do gier :) na początku myślałem tylko o Wii z uwagi na nowatorskie sterowanie. A potem zacząłem kierować się w strone PS3, ze względu na mocniejszy sprzęt i odtwarzacz BlueRay. Mailowe dyskusje z kolegami również przekonywały mnie do konsoli ze stajni Sony. Doszedłem do działu z konsolami i... szok! PS3 80GB + LittleBigPlanet za 1299 zł! jeszcze skonsultowałem się z kolegą allegro i koleżanką ceneo i wyszło na to, że faktycznie jest to bardzo dobra oferta. Z wypiekami na twarzy wróciłem do sklepu i zapakowałem do samochodu moją pierwszą w życiu konsole do gier[2] . Nie pamiętam kiedy ostatnio byłem tak podekscytowany na myśl o grach komputerowych, miło jest wrócić myślami do dzieciństwa ;)

No ale czemu ja o tym tutaj piszę? Ponieważ gdy zmierzałem do sklepu z zamiarem kupienia PS3 przez moją głowę przeszła myśl - " czy ta konsola wspiera Javę?"... chwila konsternacji i kolejna myśl "czy ja jestem chory, że tak myśle? a jeśli tak to jak poważnie" :).  Co zrobić... jak to mówiliśmy w radiu Euro podczas audycji  o javarsovii 2008 - kochamy Javę więc trudno o niej nie myśleć ;)

Historia cała oczywiście zakończyła się szczęśliwie - podłączyłem konsole do mojego 14 calowego tivi i gram w piękną grę LBP[3].. a na pudełku widnieje piękny napis "JAVA Powered" :)


[1] Do tej pory używam tylko 16-sto letniego samsunga, który ma 14 cali a został kupiony za pieniądze z komunii ;) Muszę powiedzieć że sprawuje się świetnie i wróżę mu jeszcze wiele lat pracy

[2]No tak.. nie miałem Pegasusa... w sławną CONTRE grałem u kolegów ;) 

[3]A grę polecam wszystkim! Piękna, bajkowa grafika, przemiły główny bohater i 0 (słownie ZERO) przemocy.

6 komentarzy:

Unknown pisze...

A ja tam wolę XBoxa 360 :P

Pozdrawiam,
Radek

Michal Margiel pisze...

też jest fajny! tańszy i ma fajne gry. ale nie ma tego "czegoś" dodatkowego co mają wii (sterowanie) oraz ps3 (najmocniejszy sprzęt wśród konsol oraz wspomniany już odtwarzacz Blue ray, i jeszcze w przeciwieństwie do xbox360 odtwarza Divx ;))

pedro pisze...

Gratuluje, jak cos bedzie z kim wymieniac sie gierkami :)

Michal Margiel pisze...

w PSN jestem margielm ;)

Uncle Fester pisze...

No nie do konca prawda to Panowie. X360 odtwarza DivX'y. Sam testowalem :) Poszedl kiedys jakis update oprogramowania i działa - w dość ograniczonym zakresie ale dziala :)

Milej zabawy :)

Michal Margiel pisze...

faktycznie! poszukałem glębiej i masz rację. już od jakiegoś czasu xbox odtwarza divxy