- Podświetlanie użycia zmiennej.
- Generowanie metod dostępowych.
W okienku które się pojawi wybieramy "Create getter and setter for 'nazwa_twojej_zmiennej'". Pojawi się kolejne okno w którym możemy przedefiniować nazwy metod, ich położenie w klasie oraz wygenerować domyślne komenatrze.
Klikamy "OK" i gotowe!
- Breadcrumb
kliknięcie jej (lub użycie kombinacji klawiszy SHIFT+ALT+B) powoduje wyświetlenie w oknie edytora dodatkowego elementu, który widoczny jest na górze poniższego zrzutu ekranu.
Pasek ten jest podzielony na 5 części, z których każda reprezentuje element króry aktualnie edytujemy.
1. Projekt nad którym pracujemy (w tym przypadku Test)
2. Katalog wprojekcie (src)
3. pakiet (eu.margiel)
4. Klasa/Interfejs/Enum (Test)
5. metoda/zmienna... (setVariable(String))
klikając na czarną strzałkę przy odpowiednim elemencie możemy zmienić jego zawartość a więc przejść do innego katalogu/klasy/metody, możemy również to wykonać strzałkami na klawiaturze.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz